dinsdag 11 maart 2008

Heksje alias Minoesch overleden


Droevig poezennieuws uit De Looiershof: de arme Minoesch is dood gevonden in het kastje bij haar verzorgster. Het arme beestje werd al lang door de oorspronkelijke eigenaars verwaarloosd, die haar niet eens gemist hadden. Ze hadden er zelfs geen geld voor over om haar fatsoenlijk te begraven of cremeren, dus de buurvrouw die voor haar zorgde, heeft haar in de binnentuin moeten begraven. Wij hopen dat Minoesch de eigenaars in hun boze dromen zal achtervolgen!!!!
Foto: Elly van der Kleyn

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoezo geen geld? De Looiershof is beslist geen krotwijk!

Anoniem zei

Slaap lekker in de poezenhemel, lieve beest!

Anoniem zei

Waarom nemen mensen poezen als ze er toch niet voor willen zorgen? Mijn condoleances zijn voor de verzorgster van Minoes. Ik ben blij dat ze in onze binnentuin is begraven.

Anoniem zei

Wheee wheee, ik vind dit erg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Net zo als de Golden Retriever bij het filmhuis drugs at en stierf, wheee wheee !!!!

Anoniem zei

de verzorgster was er helemaal ontdaan van en vertelde me dat minoesch ook nog eens 2 dagen op hun balkon heb gelegen ik begrijp niet waarom zulke mensen dieren hebben !