donderdag 26 juni 2008

RIP Pien


Gisteren schreef Riny ons het volgende droevige bericht: "Lieve Pien is dood, vanmiddag ben ik met haar naar de dokter geweest voor de laatste prik.
Gisteren begon ze over te geven en had ze bloed in haar plas, ik dacht allang dat het niet lang meer kon duren, maar nu is het ineens wel heel snel. Mijn buren Annette en Mohammed hebben me naar de dierenarts gebracht en daarna hebben ze me 4 enorme borrels gegeven. Dus nu ben ik verdrietig en aangeschoten dat is beter dan alleen verdrietig alleen. Nou ja het zal even wennen zijn Pien is 17 geworden en heeft 10 jaar bij me gewoond."
Foto: Riny

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel sterkte en liefde aan Riny.

Ik denk altijd aan die prachtige stem van Pien. Ze was zeker vroeger zangeres in een rokerige cabaret in Berljn circa 1925.

Pien is elf keer op de SnogMog geweest. Klik maar de label "Pien" voor meer verhalen (en films) over deze zeer bijzondere beest.

Anoniem zei

Veel kopjes, knuffels en natte neuzen aan Riny. We vinden het heel erg...

Anoniem zei

welkom in de poezenhemel, lieve pien !!!! en dan voor ons zingen !!!

Anoniem zei

Riny zei dat ze nog nooit een zwarte poes had gehad voor Pien. En wat een onweerstaanbaar stuk was het! Met witte snorharen en die diepe snor!

Anoniem zei

Samen zingen met mij en Luigi dat wordt een spektakelopera die tot beneden wordt gehoord, met Fabro als dirigent.

Anoniem zei

Wat zal ze gemist worden, die lieve Pien.
Veel sterkte voor baasje Riny!

Aadiahh zei

Hoi Pien

wij kennen hier de beste plekjes voor muizen, kom maar mee...

Kitty, Koertiman en Duifje

Wel heel verdrietig voor Riny. Veel liefs voor jou.

Anoniem zei

Gecondoleerd en sterkte!