woensdag 20 augustus 2008

Midas is terug!


Bazin Marjan schrijft: "Midas is gisteravond zelf thuis gekomen! Jullie hebben voor mij op 10 juli zijn foto geplaatst op deze website en daarvoor wil ik jullie hartelijk danken. Verschillende mensen in de buurt hebben mij gebeld als ze hem in de buurt zagen. Ik heb hem daardoor de laatste week vooral heel hard geroepen op strategische punten om hem orientatie te geven. Misschien heeft dat geholpen, als hij zijn verhaal kon vertellen..

Hij woog ruim 5 kilo en nu nog maar de helft, maar goed geen schade zo op het eerste gezicht. Helemaal happy ben ik d'r van!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Welkom thuis, Midas!
Misschien kunnen we eens wat reiservaringen uitwisselen?

Anoniem zei

Ik ben soms ook helemaal de weg kwijt en dan schreeuw ik heel hard! Dan moet ik heel erg geknuffeld worden. Zelfs als ik gewoon thuis ben.

Anoniem zei

Wonderbaarlijk hoeveel weggelopen poezen komen weer veilig thuis!

Anoniem zei

Wat heerlijk dat je weer thuis bent, Midas. Ga maar heel veel eten en knuffelen en niet meer verdwalen.