donderdag 4 september 2008

Weespoezen op zoek naar nieuwe baasje



Hier zijn Cassy en Sparky, twee lieve vrouwtjespoezen met grote, lichtgroene ogen. Een week geleden is hun bazin plotseling overleden. Nu wordt haar apartment opgeruimd en een nieuwe tehuis moet dringend gevonden worden voor deze schatjes, die gratis te krijgen zijn.
Sparky (bovenaan) is 7, speels en knuffelig. Cassy (onderaan) is 5 en een beetje verlegen maar ze vindt het heerlijk als je tegen haar glimlacht ‘op zijn poezisch’ door langzaam je ogen dicht doen terwijl je met haar praat. Degene die ze adopteert krijgt ook kattenmandjes, speelgoed, etens-, water- en kattenbakjes, blikjes en brokjes, en kattengrind. Zij zijn allebei gesteriliseerd en hun paspoorten zijn ook in orde. Als je belangstelling hebt, bel dan Alice Jane Emanuel op 06-29376374. Zij is ook te mailen op jane@ajemanuel.com.
Foto’s: Alice Jane Emanuel

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Aaahhh; wat zielig, zo plotseling verweesd!
Wij hopen dat ze snel een nieuw lief baasje krijgen.

Anoniem zei

Wij zijn ook weespoezen geweest! Ons baasje was overleden en wij bleven eenzaam achter in een tuin in Amsterdam Noord. Toen hebben ze ons naar het poezenasiel gebracht. Wij waren ziek van ongelukkigheid. Toen kwamen Annie, Bert en Peti ons redden en nu zijn we al jaren heel gelukkig. Ik hoop dat deze schatjes snel een baasje vinden zodat ze niet ziek van ongeluk worden.

Anoniem zei

Wat mooie poezen!! Veel sterkte en knuffels aan Cassy and Sparky!!!

Anoniem zei

Ik hoop maar dat ze een lief baasje kijgen ....

Anoniem zei

Ik hoop ook dat ze gauw een baasje vinden,ik zou ze best zelf willen nemen maar ik denk dat broodje en mijn buren om de tuin er niet blij mee zullen zijn